Termeni si conditii

Cum comand?

Dacă doriţi să cumpăraţi produse de pe site-ul www.tinib services.ro trebuie să completaţi informaţiile solicitate prin formularul de inregistrare pentru a facilita comanda şi plata acesteia. Aceste informaţii sunt necesare pentru procesarea corectă şi eficientă a comenzii plasate de către dumneavoastră. Foarte importanta este acuratetea adresei de livrare, pentru facturare si livrarea fizica a produsului.

Cum plătesc?

Toate preturile includ tva. Plata se realizeaza in momentul livrarii produselor prin ramburs sau transfer bancar inainte de livrarea comenzii, in baza unei facturi.


Preţuri şi taxe

Preţurile sunt stabilite atunci când produsele sunt afişate pe site, sunt exprimate in RON şi includ TVA. Pretul afisat se poate modifica când se aplică politica de discount.

Contract

Contractul dintre noi şi cumpărător va fi guvernat de legea română şi se interpretează în conformitate cu reglementările cu privire la aceasta. Orice neînţelegeri se soluţionează pe cale amiabilă. În cazul în care neînţelegerile nu pot fi rezolvate pe cale amiabilă, ele vor fi supuse la Curtea de Arbitraj Comercial Internaţional de Camera de Comerţ şi Industrie din România, în conformitate cu reglementarea acestora.

Reclamaţii

Pentru orice tip de reclamaţii, vă rugăm să ne contactaţi la adresa de email: office@tinib.ro. Vă asigurăm că echipa TINIB SERVICES va face tot posibilul să rezolve în cel mai scurt timp posibil reclamaţiile dumneavoastră.

 

Livrare si Retur

Livrarea produselor se face oriunde in tara (Romania), prin intermediul unor firme de curierat rapid (FAN COURIER). Pretul de expeditie se calculeaza in functie de greutatea coletului (tva inclus). Un cost estimativ al transportului se poate obtine prin accesarea aplicatie firmei de curierat. Termenul de Livrare este intre 24 de ore si maxim 10 zile lucratoare. NU facem livrari prin Posta Romana.

 

Returnarea produselor

Se realizeaza prin inaintare unei cereri de retur direct pe adresa de mail office@tinib.ro . 

1. Clientul TINIB SEREVICES poate returna produsele achizitionate, in urmatoarele situatii:
 a) Produsele prezinta deteriorari majore, defecte majore  sau vizibile de fabricatie. Trimiterea produselor defecte se face dupa anuntarea in prealabil pe email la office@tinib.ro sau la numarul de telefon 0764660836, specificand exact care este defectul constatat. Defectele vizibile se reclama in momentul efectuarii receptiei (compania fiind obligata sa suporte cheltuielile de transport).
 b) In cazul in care ti-a fost livrat un alt produs decat cel pe care l-ai solicitat ai dreptul sa returnezi produsul fara cheltuieli suplimentare (compania fiind obligata sa suporte cheltuielile de transport).

2. TINIB SERVICES SRL este exonerata de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante care le-au cauzat deteriorarea. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

3. In perioada Sarbatorilor legale si a reducerilor exista posibilitatea sa intervina intarzieri la livrarea coletelor de pana la 7 zile.

4. Sambata, Duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.